ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Σε όλη την Ελλάδα μέσω
100% ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εγγυημένη εξυπηρέτηση

1. Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στην ιστοσελίδα;

Στην αρχική σελίδα, κάνετε κλικ στην εγγραφή, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την επιβεβαίωση της εγγραφής σας. 

 

2. Μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον κωδικό πρόσβασης? 

Όλα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μπορούν να αλλάξουν από το πεδίο "Περιοχή Μελών". Στην ίδια σελίδα μπορείτε επίσης να δείτε και το ιστορικό των παραγγελιών σας.

 

3. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;

Συμπληρώστε το email που έχετε δηλώσει και σύντομα θα λάβετε σε ηλεκτρονικό μήνυμα έναν σύνδεσμο (link) που θα σας οδηγήσει στην σελίδα για να καταχωρήσετε νέο κωδικό.

 

4. Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα;

Έχουμε 2 τρόπους αποστολής των προϊόντων μας . Μπορείτε είτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματά μας, είτε να τα αποστείλουμε με courier. Για περισσότερες πληροφορίες ελέγξτε τους Τρόποι Αποστολής.

 

5. Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρίας, περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

 

6. Με ποιον τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου?

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Πιστωτική Κάρτα και Paypal. Εκτός εάν παραλάβετε από το κατάστημα μας όπου μπορείτε να πληρώσετε την ίδια στιγμή.

 

7. Πόσο κοστίζει η μεταφορά των προϊόντων;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υπολογίζεται το μεταφορικό κόστος, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.

 

8. Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου?

Επειδή δεν λάβαμε γνώση της πληρωμής της παραγγελία σας, εντός του χρονικού περιθωρίου των 2 ωρών και η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα μας.

 

9. Η παραγγελία μου μέχρι πότε είναι δεσμευμένη;

Η παραγγελία σας δεν θεωρείται οριστικοποιημένη και κατά συνέπεια δεν δεσμεύονται τα προϊόντα που περιέχονται σε αυτή, εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας σε λογαριασμό της Εταιρίας. Σημείωση: εάν η παραγγελία σας καταχωρηθεί από τις 08:00 έως τις 17:00, τα προϊόντα δεσμεύονται για τις επόμενες 2 ώρες. Σε περίπτωση που η παραγγελία καταχωρηθεί μετά τις 17:00 τα προϊόντα δεσμεύονται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα στις 10:00.

 

10. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Στείλτε μας email με θέμα ακύρωση και τον αριθμό παραγγελίας σας και επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της Εταιρίας. Αρκεί η παραγγελία σας να μην έχει αποσταλεί.

 

11. Πως μπορώ να κάνω ξανά την ίδια παραγγελία?

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, πηγαίνετε στην Περιοχή Μελών, επιλέξτε τις Παραγγελίες, μπείτε στις λεπτομέρειες της παραγγελίας που ακυρώθηκε και πατήστε το κουμπί Παραγγελία ξανά. Όλα τα προϊόντα της προηγούμενης παραγγελίας σας είναι στο καλάθι σας και μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας εκ νέου.

 

12. Πως μπορώ να δω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, θα παραλάβετε αυτόματα ένα email με τα στοιχεία της εταιρίας courier που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση και ανά πάση στιγμή μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, από την Περιοχή Μελών.

 

13. Πως μπορώ να ελέγξω την διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει online ενημέρωση αποθεμάτων. Οι ποσότητες που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πραγματικές. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, αναγράφονται σε πόσες εργάσιμες μέρες θα είναι διαθέσιμο το προϊόν, αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή της παραγγελίας.

 

14. Μπορώ να ζητήσω το τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής να κοπεί σε διαφορετικά στοιχεία από αυτά που έχω δηλώσει?

Φυσικά, κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας! Στα στοιχεία χρέωσης επιλέξτε νέα στοιχεία έκδοσης για τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία.

 

15. Μπορώ να ζητήσω η παράδοση της παραγγελίας να γίνει σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης του τιμολογίου?

Βεβαίως! Στην διάρκεια της παραγγελίας, στο βήμα Διεύθυνση Αποστολής επιλέξτε νέα στοιχεία αποστολής και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία.

Supported by